Borta mycket bra

men hemma är ändå bäst (och tur är det väl att man tycker det)!

Efter frukost i morse packade vi och började resan hem. Förberedde mig på det värsta men det gick hur bra som helst!
Paus i Linköping för blöjbyte och lunch till oss alla 3 och Uno fick en kissrunda. Blöjbytet går till historien då jag fick skura skötbord och golv 2 gånger innan vi kom ut därifrån för att någon inte var klar med sitt ;) Det var lite kö utanför när vi kom ut från toa.
Tuffade på ca 1.5 timme till och tog sen paus vid Järnaavfarten för blöjbyte och Elli ville ha lite mat. Vi var hemma igen 16.30 så dörr till dörr tog det 6.5 timme med alla pauser och Elli var jätteduktig.

Nu är M och spelar fotboll med grabbarna, Uno har däckat på mina kuddar och jag försöker få Elli att somna själv i sin säng så jag sitter här och drar i speldosan.

Glömde visa solhatten vi köpte till Elli på H&M igår, den kommer här:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0