Jag lever

och har båda behagen kvar...

Toppenbemötande på Ackis!
Lite förhöjd sänka, febern hade gått ner så vi börjar med att testa ett nässpray som ska få det att rinna till (he he). Funkar inte det så är det antibiotika. Blir jag sämre så ska jag ringa direkt annars hör läkaren av sig igen på måndag.

Så jag har varit på Apoteket och hämtat ut nässpray och passade på att köpa en lite värre pump som man kan sköta med en hand. Hade fått bra betyg på nätet så vi testar väl. Är väl inte jättepigg på att sitta med den enkla jag har idag på natten, det tar en himla lång tid.

Så nu är den nya "Elli II" uppackad och ligger och steriliseras. När jag läste manualen så var det nästan så jag ångrade mig, tycker det verkar bökigt. Vi får väl se, annars hittar ni den på Tradera.

Jisses vad folk det är på stan. För er som läser och inte är från Uppsala så kan jag berätta att sista april/Valborg här är en JÄTTEGREJ!

07:00-09:30 Champagnefrukost
10:00 Forsränningen
11:30-14:30 Sillunch
15:00 exakt. Mösspåtagning i Carolinabacken, därefter champagnegalopp på nationerna och en del krogar.
Efter mösspåtagningen håller OD konsert i universitetsaulan/universitetsparken.
Under kvällen är det oftast proppfullt på nationer och krogar i stan.

Vi ska upp till Larssons och mysa. Får se hur pigg man är när man varit vaken sedan 02.30.... Men just nu står jag upp och är ganska pigg i alla fall =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0