4 veckor kvar till beräknad förlossning

Hade svårt att somna igår kväll igen men tillslut gick det och sen sov jag ganska gott. Vaknade upp till en kanonfin dag - vilket härligt solsken!

Besöket på mvc gick bra, bra blodtryck 113/80. Lilla hjärtat slog lite snabbare denna gången, 155 per minut, men det berodde nog på att barnmorskan precis hade bökat runt. Det var i alla fall helt normalt. Huvudet är långt nersjunket och fixerat (jo tack, det känns!). SF-måttet var 34.

4 veckor till BF
4 veckor kvar till bf.
(Dags att göra något 
åt luggen nu ser jag).

Idag har bilbarnstolen kommit, får se om vi hämtar den i kväll. Kanske svänger vi förbi IKEA oxå, vi får se vad vi känner för. 

Nu ska jag titta vad jag fick för broschyrer med mig hem från barnmorskan denna gången. 


Uno ute i stadsparken 
med husse idag. 
Snö är gott!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Min stora tjocka syster. Va har du gjort? SÅ JÄVLA ROLIGT:D

2009-02-09 @ 19:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0