En smula småseg

Inte kunde jag somna i natt. Strax efter 4 tittade jag på klockan och konstaterade att det bara var 2 timmar kvar tills jag skulle stiga upp, då blir man lite stressad. Är lite småseg idag men det är väl lika bra att vänja sig. 

Är hemma på lunchen för att rasta Uno och äta något. Lyxar till det med fil m müsli och ett knäckebröd. Gott och okomplicerat. Till efterrätt blir det nog en tugga eller två på någon av chokladbollarna som ligger i kylen.

Ikväll ska vi över till T&C för att hälsa på deras nytillskott, 8 dagar gammal. Han ska nog heta Malte! Blev så glad att han skulle heta det. Det var ett av dom namnen som dök upp först på min "namnlista" men Micke la tyvärr in sitt veto. Vilken tur att någon annan tar det fina namnet istället. Har köpt en liten present till Malte, visar bild senare.

Nu ska jag packa ur diskmaskinen och sen kramas lite med hunden innan jag vankar tillbaka till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0