Föräldrautbildning

I natt var det upp en gång i timmen. Var ändå inte så trött när väckarklockan ringde.
8:30 var det dags för föräldrautbildning och jag hade bara hört negativt om den. Kan ju säga direkt att vi blev positivt överraskade!!! För det första så trodde jag att jag och M skulle vara äldst på stället men vi var 6 st av 8 blivande mammor som var över 30. Sen hade jag hört att själva utbildningen inte var något att ha men det var lite mycket på landstinget nu så dom hade tagit in en förlossningspedagog som var helt fantastisk. Så både M och jag var mycket nöjda när vi gick där i från idag. Vi har en riktigt trevlig grupp som jag ser fram emot att träffa igen.

Gick hem och åt lite smörgåslunch och sen till jobbet. Har varit mycket piggare idag men efter middagen ikväll mådde både jag och M illa. Nu har vi varit ut med hunden och jag känner mig lite piggare.

Imorgon är det fullt ös på jobbet, jag ska skicka ut en massa brev. Sen är det tjejmingel med tema på kvällen. Berättar mer imorgon...

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen krypa ner mellan lakanen. Kanske titta på Hopkins om jag orkar hålla ögonen öppna.

 
Ikväll när vi var ute med Uno var det iiiiiiskallt.
Kan längta tillbaka till Maldiverna då, bara lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0