Fredag - igen!

Veckorna bara rusar iväg! Nu har vi långhelg eftersom både Micke och jag har tagit ledigt på måndag.
Magen har sjunkt ner en ganska bra bit idag, tittade ner och undrade vart den hade tagit vägen. Så nu är det nog dags att börja titta vad vi behöver ha med oss till BB. H♥n kan ju faktiskt titta ut närsom nu MEN vi hoppas det dröjer till mars i alla fall....

Var ute på lunchen idag och, tro det eller ej, så kom jag hem med en liten påse idag med. Pengarna bara rullar iväg!
Det blev en skarf/dreggelduk från Lindex och sen var jag in på Skurk som hade slutrea på alla kläder = 50% rabatt och sen "Ta 3, betala för 2"... Blev 2 par byxor fr Gaia & Ko och en t-shirt från Cheap Monday. Dom har så mycket fint inne på Skurk, tur att lunchrasten tog slut.


Shopping från Skurk & Lindex

När jag kom hem låg det ett paket utanför dörren till famijen. I det fanns det ett Alla hjärtans dags-kort, en söt mössa, ett par vantar och en liten jacka till pyret och 2 hundben till Uno. Det var från min mamma och pappa - tusen tack!!!


Presenter från morfar & mormor

Nu ska vi klura ut vad vi ska äta ikväll. Idétorka som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0