HD

Usch vilken dag. Ringde SKK för att få reda på hur deras bedömning av Unos höfter gått. Han har grad D (måttlig höftdysplasi) på både höger och vänster bak. Han har dessutom måttliga benpålagringar på höger och kraftiga benpålagringar på vänster - det var INTE det svaret jag ville ha... Men nu är det som det är och så länge han är pigg så får vi njuta av att ha honom hos oss. Hoppas bara det blir L Ä N G E!

Efter det beskedet har dagen gått som i en dimma så när klockan var strax innan 16 så gick jag hem. 
Nu har jag vilat en stund och M och jag ska titta på Criminal Minds från igår innan vi går iväg och äter en bit mat med D&J. Förhoppningsvis får vi plats på Tilltugg, det vore så gott. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0