Helg igen!

Jisses, veckan har verkligen sprungit förbi!!!

Har fått massor gjort idag igen på jobbet så om jag inte kan jobba nästa vecka så är allt ok. Bara 1 vecka kvar nu - eller ja inte en full vecka. Har semester måndag och torsdag eftermiddag, föräldrautbildning tisdag förmiddag och ska gå tidigt till mvc på onsdagen. Inte många timmar kvar på kontoret innan min mammaledighet!

Lunchade med A idag, alltid lika trevligt, matlåda på hennes jobb sen gick vi ut i det kanonfina vädret. In på gymmet och fixade 10-kort så jag fick iväg friskvårdskvittot innan föräldraledigheten och sen vidare till systemet för A ska på middag imorgon. Åhh vad vinsugen jag blev! Bara att bita ihop...

I kväll ska vi till familjen L/S och grilla! Tinar kycklingfilé åt M, själv snyltar jag en karréskiva av värdfamiljen :)
Så nu ska jag fixa lite fetaoströra till ikväll, lovade M att vara redo att åka direkt när han kommer hem så det är bäst att sätta igång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0