Ögonen går i kors

Är så trött så det får bli ett kort inlägg.

Idag har vi varit på föräldrautbildning. Jättetrevligt! Pedagogen är toppen och de andra i gruppen så trevliga. Vi gick igenom olika sorters kejsarsnitt och pratade om förlossningsförberedelse samt avslappning. Gjorde lite avslappningsövningar, gick sådär eftersom M hade svårt att vara seriös. Men när dagen D är här är jag inte orolig.
Imorgon är det dags för studiebesök på förlossningen på Ackis. Det ser vi verkligen fram emot!

När vi var klara på utbildningen så gick vi och köpte de grymt snygga skorna, svarta Adidas/Porsche Design-sneakers, till Micke (som bilden nedan fast helsvarta). Var även in och tittade lite på väskor vi kan ha som skötväska. Lutar åt en Fred Perry... När vi kom hem ringde vi och meddelade att vi vill hämta barnvagnen i helgen. Kan nog vara bra så jag hinner övningsköra ;)
Vi har beställt en svart Brio Sing.
               

Bilder fr regi-shoes.com, Zoovillage.com och Brio.net

Efter lunchen var det dags för jobb igen. Har saker att göra så dagarna går så fort. Men mina kollegor och min chef tror inte att jag kommer att jobba hela nästa vecka, dom tror på februaribebis - jag tror dom har fel!

Ikväll har jag knåpat ihop ett förlossningsbrev. Tror det blir bra. Hade tänkt skriva packlista till BB-väskan oxå och börja packa men det får bli en annan kväll.

Efter middagen (mackor och fil m müsli - lyxigt va?) hoppade jag in i duschen. Det svider så i skinnet på magen (på hyllan), det räcker inte till längre. M har lagt in en handduk i frysen, får se om lite kyla hjälper.

M tog foton på kulan i morse men jag har inte laddat ner dom än. Kanske bjussar på dom en annan dag. Dom var inte till min fördel, nyvaken...

Nu - sussa kudde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0