Rena rama natten

Har varit på styrelsemöte i bostadsrättsföreningen ikväll och förmodligen var det mitt sista för nästa möte är den 18 mars och då är jag antingen nyförlöst eller har gått över tiden så jag sa att jag inte skulle komma. Då är det bara årsmötet kvar i mitten av maj sen är jag klar med det här!!! Mötet började kl 19 ikväll och var inte slut förrän nyss - 22:35!!!! På slutet gick ögonen i kors...

Dagen har varit jättelugn! Åt lunch med kollegorna och sen gick jag för dagen. Väl hemma så blev det en powernap (eller en ganska lång sådan) och sen har jag gjort i ordning/städat i badrumsskåpen. Till middag bjöds det på hemlagat potatismos och Lönneberga-isterband. En riktig höjdare!

Sover dåligt nu, vaknar av att jag behöver på toa eller så fort jag behöver byta ställning. Har dessutom haft domningar i underarmar/händer den senaste veckan, förmodligen karpaltunnelsyndrom. Har mest känt av det på nätterna och på morgonen men idag har det mer eller mindre suttit i hela dagen. Värst i höger så i morse fick M hyvla osten för jag hade ingen styrka. Tur att det inte är så långt kvar till förlossningen för då ska det nämligen släppa...

Min kompis A undrade om jag ville följa med på ett barnklädparty, denna gången var det Me & I. Datum 4 mars... Hade ju varit supertrevligt men jag tackade nej. Vill veta vad det är  för sort nu innan vi köper mer kläder, och har jag riktig tur kanske jag vet det då men tror inte jag orkar gå på klädparty i så fall :) Håller tummarna för en ny inbjudan längre fram!

Imorgon är det dags för sista föräldrautbildningen och sen blir det nog en sväng på bokrean och inhandla lite barnböcker.

Nej, nu är det dags att stänga de blå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0