Ryggläge

Sov så gott i natt och vaknade utvilad. Var nog bara upp en gång i natt (om jag inte gick i sömnen).

Hade en ganska lugn dag på jobbet med lite småpill att fixa och då, helt från ingenstans, känns det som jag får skyhög feber! Blir jättevarm och lite snurrig. Chefen kom och frågade hur det var med mig och när jag berättade så hon åt mig att gå hem. I vanliga fall brukar jag bita ihop men nu skickade jag iväg de sista mailen och sen gick jag hem en timme tidigare. Kände mig lite bättre när jag kom ut i friska luften, tog en skål med glass när jag kom hem och somnade en liten stund.

När M kom hem fixade han middag, färsbiffar med fetaost och dijonsenap i - goda! Efter maten började jag må lite illa, diskade undan och hoppade in i duschen men jag känner mig fortfarande inte 100.... Har ganska mycket vätska i benen i kväll och är småseg i skallen.

Så nu ligger jag i sängen, ska släcka lampan och sova så jag är pigg i morgon. 8:30 ska vi vara på föräldrautbildningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0