Så var helgen över

Tiden går verkligen fort när man har roligt!
Har suttit och pillat med bloggen, filat på design mm och vips så är klockan över läggdax. Kul att lära sig något nytt även om jag egentligen borde lagt ner tiden på att skriva ner förslaget till trädgårdsrenoveringen till styrelsemötet. Lätt att skjuta på saker man inte är intresserad av.

Fick i alla fall med M ut på stan en sväng. Vi var först in en snabbis på Vero Moda, har hittat "skinnjackor" där men det var inte kul att prova just nu med gigantiska magen. Knallade sedan bort till Barista och lunchade. M tog brunchen och jag en grillad ost- och skinkmacka och chilichokladmjölk. Så himla gott. Synd bara att deras meny inte är direkt för gravida. Var egentligen intresserad av en kall macka på surdeg men det var bara en massa saker som gravida bör undvika på - trist. Likaså var det med brunchtallriken som innehöll kallrökt lax och gräddädelost. Men nu är det inte långt kvar förrän jag får äta vilka ostar jag vill och en blodig biff! Som jag längtar!

På vägen tillbaka slank vi in på Lindex. Kom där i från med en kasse, inte helt otippat. En overall, byxor och filt till pyret och en scarf till mig.

Fick gå riktigt sakta på stan, det kändes som pyret skulle ramla ut annars... 
När vi kom hem så bakade jag hallongrottor till M´s födelsedag, körde en maskin tvätt till och sen har jag nog suttit med datorn i knät.

Men nu är det tandborstning och kudden som gäller. Imorgon är det dax för jobb och mvc.


Kommentarer
Postat av: Anna

Åhhh dom overallerna är sååå gosiga o varma. Nora hade den förra modellen när hon föddes!

2009-02-17 @ 12:05:11
URL: http://perla08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0