2 sega tjejer

Långa dagar i solen tar ut sin rätt. Jag har varit superseg idag och Elli har varit smågnällig, sovit oroligt och varit allmänt missnöjd. Det blev inte så lång stund ute i solen som jag hade önskat men nu är det ju inte jag som bestämmer utan man får rätta sig efter lilltjejen och hon ville mest ligga i sängen och äta och mysa.

Men hon var duktig idag, sket ner hela sig själv och sin mamma... Satt i knät och tog i och jag tänkte att hon får göra klart. Lite synd att blöjan inte räckte till bara. Helt plötsligt kände jag hur det blev varmt och blött i knät. Bra jobbat!

Ikväll skulle vi åkt och fikat hos farfar men eftersom Elli var gnällig och trött så stannade vi hemma och såg till att hon somnade istället. Får åka dit en annan kväll...

Nu ska jag borsta tänderna och sen ska jag försöka läsa några sidor innan jag däckar.

Kommentarer
Postat av: emelie

Haha! Jomen det är nig bra att de får "bajsa klart". Meja kör alltid två tre omgångar innan hon e klar!

Vilken liten finis Elli är! Underbar bodysuit hon har i pappas knä! letar efter en solhatt till Meja, vart har du köpt den? Allt känns så stort fortfarande....

Jo, man får hinka i sig vatten när d e varmt, känns som det mesta går raka vägen till spenarna ;)

Kram Emelie

2009-06-02 @ 13:37:47
Postat av: Jossan

Solhatten har vi köpt på H&M. Den är lite stor fortfarande men funkar i alla fall. Ja, jag är stormförtjust i bodysuiten! Ska gå å köpa en till i en stl större. Perfekt nu i sommar.

Kram

2009-06-02 @ 17:20:04
URL: http://smaochstoraaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0