Det går bra nu...


Sover en sväng i egen säng

Somnade ifrån bloggandet i går med en liten tjej på bröstet.

Vi har haft 2 helt ok kvällar och nätter utan skrik i timmar så vi är ganska utvilade. Man märker att mjölkandet suger energi från en men nu funkar även det ok och blir bara bättre och bättre.

Igår var M hos sin mamma en sväng, vi andra gjorde det nödvändigaste och sen var det kväll. Tiden går så fort.
Elli har fått en infektion/bacill i ena ögat så det geggar igen. Stackarn, åker på allt redan nu känns det som men det kanske är lika bra det. Vi har en salva som vi droppar i ögat 2 gånger om dagen och redan efter en gång är det bättre.

Fick brev från min gulliga mormor, Ellis gammelmormor, med godispengar i så det blev en liten påse från JamJam igår kväll. Mums!

Idag ska jag ta mig upp till mitt jobb och hälsa på. Ja, det är väl det som står på schemat utöver "det vanliga". Har ingen huvudvärk just nu - toppen!

Här kommer lite bilder på de fina presenter vi fått - tusen tack!

        
Från M´s syster m fam        Från fam Wåhlin                Från D&J

Kommentarer
Postat av: Anna

Gulliga Elli!

Jeansklänningen var ju tokfin! Vet du vart den är ifrån? Kanske syns på lappen? ;-)

Ni får hojta till när ni orkar besök av oss, jag är supernyfiken! Kan inga helger förräns i April dock ;-)

Kram!

2009-03-12 @ 12:20:22
URL: http://perla08.blogg.se/
Postat av: Jossan

Allt på bilden i mitten är fr Polarn. Så himla gulligt!

Ni får komma när ni vill, vardag eller helg spelar ingen roll. Denna helgen är ju både ni och vi upptagna men annars så har i alla fall vi inget inbokat förrän maj vad jag vet... (skönt!).

Vi får oxå besök fr Småland denna helgen.

Kram

2009-03-12 @ 13:08:20
URL: http://smaochstoraaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0