Öppna mejeri?

Dagarna knallar på. Vid 10 i morse var jag hos arbetsterapeuten och fick skena till handen för att bli av med domningarna, lite lunch och sen kom barnmorskarn från BB på väg. Vilken service det är att dom kommer hem till en och det känns så bra.
Hon tyckte att Elli blivit bättre i färgen och till på torsdag, när vi ska på återbesök, så borde det vara borta. Sen tog hon PKU-proverna här hemma så vi slapp göra det på torsdag. Stackars Elli, bli stucken i handen (jag kunde knappt titta).

Idag har mjölkpaketen blivit mycket större och det är bara amma som hjälper. Har tagit en varm dusch ikväll för att mjuka upp. Ska nog värma vetekudden innan läggdax.

Idag fick vi ett paket med posten, superfina kläder från min morbror med familj - STORT TACK! Nu har det första, men definitivt inte sista, Hello Kitty-plagget flyttat in i garderoben. Första "tjej-kläderna" i garderoben dessutom!


Så fint!!!

Fick även ännu en mor- och dotterbukett, denna gången från M´s jobb. Kanonfin!

M har verkligen servat idag, frukost, lunch och middag och han har så god hand med lilltjejen - världens bästa pappa! ♥
Idag har han dessutom fått gå och krama om en hormonell fru - jag vet inte hur många gånger... Tur att han står ut!

Nu - tandborstning och vetekudden!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hihi känner igen det där med hormonell. Jag grät bara jag tittade på Jonas när Emilia kom, många dagar efter höll det på. "Varför blir det såhär, kan inte hjälpa det" vet jag att jag sa när J tyckte jag var lite väl blödig... ;)

Det är mkt som spelar spratt i kroppen nu!

2009-03-04 @ 11:25:48
URL: http://perla08.blogg.se/
Postat av: Anna

Ni kanske redan köpt en sköväska nu, annars hittade jag en superfin nu: Leather Black Hobo från OiOi :) Passar både mamma & pappa tycker jag, snygg & stilren!

Kram till er & Elli!

2009-03-04 @ 22:34:40
URL: http://perla08.blogg.se/
Postat av: Jossan

Usch ja, det behövs inte mycket (läs inget) för att tårarna ska spruta! M försöker trösta "Var inte ledsen gumman" men jag är ju inte L E D S E N...



Skitsnygg väska, liiiiite i dyraste laget. Vi har tittat på att köpa en "vanlig" axelbandsväska och hänga över. Ska ta en sväng på stan och kolla.



Kram!

2009-03-04 @ 23:47:38
URL: http://smaochstoraaventyr.blogg.se/
Postat av: Anna

Ahh jag såg det sen att den kostade 2000 spänn :-o

2009-03-05 @ 23:07:49
URL: http://perla08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0