Sköna söndag

     
Härlig morgonpromenad

Kvällen igår var toppen, Elli gnällde lite vid 19 tiden men sen var det lugnt hela kvällen. Hon drack ur flaskan och var så nöjd efteråt.
Natten däremot var väl så där. Hon har inte skrikigt men inte sovit utan bökat och gnytt hela natten. Men som sagt, inget skrik och det är ju skönt.

I morse när Uno pep och ville ut (runt kl 8) så var det kanonväder. Vi stoppade ner Elli i vagnen och gick ut på en härlig morgonpromenad allihopa. Solen sken och det var strax över nollan men kändes varmare. Vi gick en sväng till slottet och Uno sprang lös och njöt.

En god frukost när vi kom in sen gick jag och la mig, frös något så vansinnigt. Sov i 2 timmar så M gav Elli flaska så jag slapp amma och fick sova vidare.

I eftermiddag har farfar och Inger varit här med en jättesöt nalle och pengar till kläder. Vi har fikat och suttit och myst i soffan.

Nu är M på innebandy och jag ska ge lillskruttan mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0