Bröllop (lördag)

Det är lite att tänka på när man ska dra iväg hela familjen.

Efter frukost var det duschning av nästan hela familjen (Uno får duscha en annan dag). Sen fick jag rusa iväg och fixa bröllopspresent - 2 skålar i rostfritt från Anders Petter. (Hade kollat på dom dagen innan men ville vara säker på att jag köpte rätt.) In på apoteket och fixa medicin till Uno och sen en sallad som M och jag delade på till lunch.

Så bar det iväg mot Bålsta, till Thomas och Saras bröllop. Vi åkte fel och det blev världens omväg. Ok, jag var väl inte världens bästa kartläsare men kartan var svårläst ;) Vi hann i alla fall fram i tid.

Bröllopet var jättefint, festen efteråt trevlig och maten jättegod. Vi hade ingen hundvakt så Uno var med i bilen. När klockan var 20.30 åkte vi hem. Elli sov nästan hela dagen så hela vägen hem var hon sur som ättika. När vi svängde upp vid garagen hemma så blev hon lugn. Hon längtade nog hem.


Var glad i bilen på väg till bröllopet i alla fall.


Kommentarer
Postat av: spiderchick

haha så sööööt =)

2009-05-25 @ 08:29:40
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0