Hipp hipp hurra

Hanna & Elli myser i soffan

I lördags var vi på 30-årskalas hos Lizette på Lidingö.
Jag och Elli tog tåget till Upplands Väsby där Anna mötte upp oss, vi hämtade Hanna vid Stadion och sen åke vi ut till Lizette.

Där fick vi fantastiskt god tårta, bullar och kex och en massa tjejsnack! Så mysigt!
Efter några timmar kom Lizettes sambo hem med dottern Lova och vovven.
Lova var så gullig, ville att Elli skulle ha hårspänne, rita mm. Hon kommer bli en kanonbra storasyster till de två tjejerna som Lizette ruvar på.
Elli i Lovas knä

När vi kom hem igen var Elli på sitt mest strålade humör - INTE! Inget jag gjorde hjälpte.
Jag hade mjölkstockning (samma bröst men ovanpå nu) och hade, förutom ett knäcebröd och en banan, bara fikat så jag var vrålhungrig och hade huvudvärk. Den kombinationen var ingen höjdare. Som tur var så skyndade M hem och avlastade.

Efter många turer somnade två helt utmattade tjejer...

Kommentarer
Postat av: Anna

Supersöta bilder!!!

Jag höll på att falla i koma när jag körde hem sen... stannade på McDonalds o tog en snabb cheeseburgare ;) Inget bra med massa fika bara utan lunch på en hel dag kände jag...

Tack för sällskapet i bilen!

2009-05-11 @ 23:05:51
URL: http://perla08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0