Oj vad tiden går

Present från Bjarne och Cissi.

Nyss var det måndag och vips så är det torsdag!

I måndags eftermiddag var jag och klippte mig och gjorde slingor - jättenöjd! Camilla som klipper mig är superduktig och så är hon toppen på att tvätta håret, fick lååååång hårbottenmassage =) Sen var jag en sväng på stan, hittade ett linne och en tunika/klänning. Linnet fick följa med hem medan tunikan/klänningen hänger kvar - än så länge. Hoppas kunna ha den på ett bröllop vi ska på nu i maj. Är inte speciellt sugen på att köpa någon dyr klänning när jag inte fått tillbaka formen än.


Linne fr Bikbok

I tisdags kväll var ingen bra dag, hade jätteont i bröstet och ringde till amningsmottagningen där jag blev "dumförklarad". Dumt av dom för jag blev arg som ett bi och skällde ut dom efter noter. Sen blev dom lite snällare och fattade att jag testat allt för att slippa ha ont och nu har jag tid där nästa tisdag.Har i alla fall beslutat att om det fortfarande strular med mjölkningen när penicillinkuren är slut så lägger jag det på hyllan och så får vi börja med flaska. Men jag hoppas att allt går bra för det är ju så smidigt att ha maten färdig och alltid med sig. Just nu funkar det faktiskt.

På kvällen var vi och träffade föräldragruppen vi gick i när vi väntade Elli. Så himla kul att träffa alla som kom, det var 2 som saknades och några pappor som inte kunde komma. Vi mammor bestämde att vi skulle försöka ses igen nästa vecka. Längtar!

Igår var jag på mvc på återbesök, allt var bara bra. Sen träffade jag Anna E och åt lunch på Barista, hon har varit i Turkiet och jobbat så hon var solbränd och fin. Vi satt och pratade länge. Mys!

Härom dagen träffade M Bjarne och han hade present till Elli från honom och Cissi. En fantastiskt gullig klänning med trosor från Tommy Hilfiger! Klart tjejen ska ha märkeskläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0