Idag är det ingen vanlig dag...

Uno den gamla gubben
...idag är det Unos födelsedag! Hurra hurra hurra!
5 år blir den gamla rackarn!!! Hoppas vi kan få tag på smarriga märgben till honom idag.

Det blev i alla fall Tilltugg i går kväll. Åh, vad gott det var. Micke, D&J drack vin. Själv tog jag en alkoholfri drink men det passar inte så bra till tapas. Lite trist att det inte är så bekväma sittplatser bara. Hade lite ont i ryggen på slutet.

I natt har det varit trångt i magen, spänner otroligt mycket och magen är stenhård. Nu på morgonen har det blivit liiite bättre. Det är i alla fall liv där inne♥

Snart ska vi bege oss till Täby för att hälsa på S&S som har köpt hus där. Blir nog en sväng förbi Täby Centrum innan vi åker hem. Tänkte kika in på Panduro och köpa styrolitkulor till en amningskudde av typ saccosäck. Shit vad hormonerna gör en pysslig. Helst skulle jag vilja baka oxå men det får bli nästa vecka/helg så det håller sig till Mickes kalas. Känner inte igen mig själv.

Nej, nu måste jag sätta fart. Måste åka om 40 minuter och jag ligger i sängen....

Kommentarer
Postat av: Anna

Naaa söte! Grattis Uno i efterskott!

2009-02-17 @ 11:49:42
URL: http://perla08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0