Slapp söndag

Nej, det blev ingen film igår kväll. M däckade efter en kvart. Jag låg vaken och sen vaknade M några timmar senare och vi pratade lite, mysigt.

Inte många knop idag. Var ute i parken med Uno i morse och efter frukosten kröp vi ner i sängen igen och sov några timmar till.

Har sytt lite och det gick väl som väntat, lite knackigt. M har städat lådor och skåp i köket. Så skönt för det är något som behövts göras länge och inget jag längtat efter att göra....

I eftermiddag har vi känt oss lite hängiga så vi vilade någon timme och ikväll har vi ätit nachos m tacofärs, salsa, smält ost och guccamole.

Nu sitter vi här i soffan, jag är nyduschad, och tittar på "Herre på täppan". Ingen höjdare men något att vila ögonen på.

Imorgon börjar sista arbetsveckan på ett tag.


Ungefär så här många knop har jag gjort idag...
Här sitter jag i skuggan utanför vår bungalow, Eriyadu, Maldiverna

Kommentarer
Postat av: Anna

Nu är det ju så här att om man är höggravid o har en blogg så måste man faktiskt uppdatera varje dag ;-) Haha! Ska inte vara en pain in the a**! Hoppas ni mår fint! Kram!

2009-02-23 @ 22:40:21
URL: http://perla08.blogg.se/
Postat av: Jossan

Dagen är ju inte slut än ;)

2009-02-23 @ 23:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0