Tema: Rosa

Fostervattenläckage? Kanske... Vid lunch har vi tid på bedömningsenheten för att kolla. I natt har det varit rosa. Väckte M vid 1-tiden och han var ju lika seg som vanligt men sen for han upp som ett skott och ringde förlossningen.
Rådet vi fick var att avvakta eftersom jag inte hade några värkar/känningar alls. En timme senare fick jag en värk och har sedan dess haft molande "mensvärk" och rosa på pappret. Ringde in igen på morgonen som vi skulle om det fortfarande höll på och fick tid för bedömning eftersom dom misstänker att det är fostervatten som sipprar.
Komiskt om det skulle vara på G redan nu, eftersom jag sa igår att nu är det mesta fixat så nu är det fritt fram

Jag blev alltså snuvad på min "sista dag på jobbet" och sushilunchen med E. Om det är lugnt i eftermiddag kanske jag går till kontoret och fixar det sista = lägga in meddelande på mailen och koppla vidare telefonen... (tunga grejer...)

Vi har ätit frukost i lugn och ro, duschat alla 3 och kört lite fot- & tassvård. Jag har t.o.m målat tånaglarna i dagens temafärg; rosa!

Det har varit ganska livat i magen men nu är det väldigt lugnt. Kanske vilar h♥n inför vad som komma ska...

Återkommer med rapport när vi är tillbaka hemma igen.

    
Nyduschad Uno                 Rosa naglar och vattenfyllda spiror.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ahhh shit! Varför har jag inte läst detta tidigare! Fick just ditt sms! :) LYCKA TILL!!!

...kommer inte kunna sova nu ju... ;-)

2009-02-28 @ 00:25:42
URL: http://perla08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0