Varm fredag & lördag

Myser i pappas knä i Fjällnora

Vilken härlig helg!
Lillebror David och hans tjej Malin timade in 3 härliga sommardagar.

Morgonbus med morbror David och Malin

I fredags låg vi i solen på gården. David & Malin gick en sväng på stan. På kvällen åkte M och köpte köksluckor på IKEA, ska monteras när tid och lust finns men nu har vi dom i alla fall hemma. Sen grillade vi kycklingfiléer och åt sallad. Det blev ingen sen kväll, alla var sega.

I lördags börajde vi dagen ute på gården. M åkte till sin bror och började göra i ordning båten för sjösättning. När M kom hem gjorde vi mackor till lunch och sen åkte vi ut till Fjällnora där det premiärbadades. Nej, inte jag. Jag vågade inte eftersom jag precis blivit av med mjölkstockningen så vågade jag inte chansa. Det var kanonhärligt väder!

   

På kvällen tog vi en promenad på stan, visade Malin kyrkan som hon lovat sin farfar att titta på. Sen blev det några härliga timmar med Guitar Hero-battle.

2 koncentrerade grabbar "rockar loss"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0