Alla föräldrars mardröm

Vi brukar skänka pengar till någon organisation varje år, istället för att skicka julkort. Men ibland kan man inte vänta till jul...

Lilla söta Victor var 11 månader när han fick cancer, han kämpade och förlorade. Kan inte föreställa mig hur ont det gör i föräldrarna!

Nu kan man ge ett bidrag till Barncancerfonden via SMS - GÖR DET!!! Klicka här

Vill du göra mera? På Bracy.se kan man beställa månadens armband. Ett armband designat av en mer eller mindre känd person där 25% går till olika organisationer. I januari köpte jag armbandet som Vimmelmamman Lotta Gray designat.

Jag har även, sedan många år, HOPE-halsbandet som finns att köpa här. Perfekt gåva till sig själv eller vänner. Jag använder mitt halsband ofta, en favorit bland mina smycken. 150 kronor går till Barncancerfonden.

  
Armband från Bracy.se                         Halsband från Barncancerfonden.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0