Regnig torsdag

Igår var det fullt ös. På förmiddagen fixade jag en massa. Bland annat så fixade jag hundvakt (tack Anna!!!) och så bokade jag hotell i Gtbg nästa helg. Då blir det STCC och Liseberg.

Efter lunch var det dags för mammapromenad i regnet. Vi var bara 3 st men vad gör det, vi hade jättetrevligt och strosade runt i Svartbäcken bland alla fina villor. Stannade på en lanthandel och köpte kalkonbratwurst till middag och någon rabarber-lakritsgegga som man ska värma och ha över glass. Får testa det i helgen.
Fikade på Trianon som har jättegoda bullar men tjejen bakom disken hade nog en dålig dag och ingen av oss tog en bulle så betyget blir dåligt.

På vägen hem svängde vi förbi Skurk som hade rea i butiken!

Suit från Holly´s, linne (tänkte använda som klänning) från Mocklis
och så hörselskydd från Peltor till nästa helg.


På kvällen åt vi kalkonbratten men den var inte så god. M skulle åkt till IKEA och köpt köksluckor men han var så trött så det får bli i kväll eller i helgen. Det går fort, vi har uppskrivet vad vi ska ha. Har pratat om nya luckor i ca 5 år så det väl på tiden att vi får tummen ur...

Vid 20.30 vaknade Elli och hade så ont i magen. Gallskrek och inget hjälpte. Stackarn skrek i princip konstant i nästan 1,5 timme. Sen somnade hon på mitt bröst. Usch, det gör så ont i hjärtat när man inte kan göra något.



Kommentarer
Postat av: Anna

Har ni vit stomme i köket så det "bara" är att byta luckorna? Vi vill ju också men har ju björkstomme o måste isåfall byta ut allt :/

Roligt med besök i helgen :)

2009-05-29 @ 09:34:13
URL: http://perla08.blogg.se/
Postat av: Jossan

Jepp, vit stomme så det är "bara" luckor och täcksidor som inhandlats idag. M åkte själv medan jag var hemma och fixade middagen. Hans som hatar IKEA, han får en massage av mig ikväll...

2009-05-29 @ 21:58:25
URL: http://smaochstoraaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0