Helg!

Åh vad skönt!

Idag tänkte jag plocka lite för städ kommer i eftermiddag men annars blir det lugnt.

Vid 15.30 ska vi vara redo för då har M en överraskning till mig/oss. Nyfiken så jag håller på att spricka!

Förhoppningsvis blir det grilla hemma hos Tommy & Camilla efter det. Fick SMS av dom igår och eftersom jag inte har en aning om hur eftermiddagen ser ut så skulle M höra av sig till Camilla och meddela hur det blir. Håller tummarna att vi hinner med både suprice och grillning.

Mintkladdkakan igår blev jättegod. "Glacyren" blev lite hård så kakan skulle nog stått framme lite innan servering men det slank ner utan svårigheter i alla fall.

Är nyduschad, Elli har precis somnat så nu ska jag nog röja lite, riva ur sängkläderna och köra igång en maskin tvätt.

Söt badblöja som ska beställas till Elli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0