Lugn förmiddag

Paket med posten idag, mormor har varit och shoppat till Elli - igen. TACK! Supergulligt!

Elli ligger och sover och jag ska fixa mig något att äta innan vi ska rasta Uno (som ska på sjukgymnastik i eftermiddag).

Har pratat med facket i morse och nu har jag sökt om min tjänst (räckte med att skriva "Jag söker tjänsten som koordinator i Uppsala). Jag har 5 månaders uppsägningstid så om det skulle vara så att jag inte får vara kvar så räknas inte uppsägningen förrän min föräldraledighet är över. Om jag får vara kvar (vilket jag hoppas!!!) så får jag tillgodoräkna mina anställningsår om den dagen kommer där dom behöver säga upp mig. Jag känner mig inte orolig, det löser sig alltid men jag trivs så bra på jobbet så jag vill verkligen vara kvar.

Efter att allt jobbfix var avklarat så duschade jag och Elli. Gick hur bra som helst, lite omväxling till badbaljan. Hon blev lite ledsen när vi gick ur duschen men vem blir inte det, det blir ju kallt!!!!

Nu har jag suttit och tittat på en film på nätet om babyspråk. Jättespännande, tänk om man vetat om detta lite tidigare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0