Måndag igen

Vår lilla solstråle

Oj vad helgen har rusat iväg! Har väl mått sådär så när det väl har blivit lugnt så har jag prioriterat vila istället för bloggning.


Puss på dig syrran

I fredags var vi ute i Wik, kom ut dit vid lunch och åkte därifrån när klockan nästan var halv åtta! Så ljuvligt!
Läste ut min bok, Tusen strålande solar. En fantastisk bok!

I lördags var tanken att vi skulle åkt till Mantorp och tittat på STCC men med nästan ingen sömn på 2 dygn så packade vi bilen och åkte ut till Västeråker och farfars stuga. Där njöt vi hela eftermiddagen och kvällen blev lugn hemma i soffan. Det blev en tidig kväll för mig.

Igår plockade vi och fixade här hemma. På eftermiddagen åkte vi hem till min kollega m familj och fikade. Deras lilla Rebecka blir 9 månader nu i veckan - stora tjejen. Elli visade sig från sin mindre fina sida och skrek och hade sig hela tiden förutom när hon fick mat. Vi misstänker att hon får ont i magen av nässprayet jag tar mot mjölkstockningen.
Vi hade så trevligt att tiden bara rusade iväg. När vi skulle åka hem så fick vi en rosa Bumbo av dom! Vi som tänkt köpa en! Var ju tvungen att provsitta den igår och det gick ju galant.

        
Glad Rebecka rusar fram      Elli provsitter Bumbon

Eftersom Elli nästan inte sov någonting igår så verkar hon ta igen det nu. Skönt! Jag är nämligen ganska trött, behövde upp och pumpa i natt. Hoppas jag slipper det snart...

Har varit iväg och köpt blöjor, trodde vi hade några i skötväskan men där var det oxå tomt så det var bara att masa sig iväg i regnet. Tog Uno på en runda direkt när vi kom tillbaka och nu har jag ätit 2 frallor.

M kommer hem tidigt för jag ska gå till frissan och klippa och färga håret!!!! Det behövs verkligen! Både frisörbesöket och egentiden ;)

Nu ringde dom från sjukhuset och jag hade bakterier i bröstet så nu blir det penicillin i 10 dagar. Jag skulle fortsätta med nässprayen ett tag till. Nu borde det banne mig bli bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0