Vardag igen

Gammal bild, tagen den 24 april

Så var det måndag igen. Denna veckan är det en hel del inbokat i kalendern, amningsmottagningen, tandläkaren, föräldragrupp, bvc, årsmöte, mammaträff, 40-års kalas.........

Igår blev inte riktigt som vi tänkt oss. Vi hade visserligen tänkt ha en lugn dag men både M och jag var så trötta och var så sega trots att Elli sov riktigt bra efter lördagkvällens utbrott (fick mat 5.20!).
Vi slöade i soffan på förmiddagen och sen somnade jag och sov i 2 timmar med Elli på bröstet. Under tiden röjde M i klädkammaren, hängde upp projektorduken och fixade och donade. Sen hade jag tänkt åka och handla men M skulle spela innebandy och jag kände inte för att storhandla och ha Elli med mig så jag tog en dusch och gick till Willys och handlade det nödvändigaste + godis ;)

Läste ut Jo Nesbøs senaste, Snömannen, igår (passar på att läsa när jag ammar). Galet bra bok, längtar till nästa...

Har ju glömt att skriva var överraskningen i fredags var - chokladmassage och ansiktsbehandling. Så härligt, fast det tog en bra stund innan jag kunde slappna av. Det var lite kallt i rummet men när hon väl vred på värmen så hade jag kunnat lega kvar i timmar. Efter det åkte vi till Tommy och Camilla och fick god mat och "midsommartårta". Grannen Elin kom in med Nila som är 6 dagar äldre än Elli, jättesöt tjej.


Idag har jag inga planer så det får bli en riktig mysdag med lillskruttan. Ikväll behöver vi storhandla...

Kommentarer
Postat av: Mikaela Jonasson

Men hon är ju för sööööööt!

2009-05-11 @ 09:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0