Rörigt

Oj oj oj, dåligt uppdaterat.

Dels beror det på att kameran är hos doktorn och sen så har vi det lite rörigt som gjort att bloggen fått ligga på is.

M har varit sjuk, riktigt dålig. Misstänkt svininfluensa men det var det inte. Efter måååånga prover visar det sig att det är ett ofarligt virus som han reagerat starkt på. Skyhög feber och massor med utslag. Han är mycket bättre nu men är sjukskriven nästa vecka också.

Dessutom har avloppsröret ett par våningar upp glidit isär. Detta innebär att dom kommer och bilar upp golvet i vårt sovrum imorgon. Byggfläkt i ca 6 veckor. "Det kan ta 2 veckor, det kan ta 8" som dom sa från firman. Så nu är gästrummet klädkammare, en hel del saker har stuvats in i Ellis rum och M & jag sover i vardagsrummet.

Imorgon ska jag till tandläkaren och byta ut en lagning. "Det kommer ta tid och kosta en del", som tandsköterska sa. Hon gissade på ca 1600:- men det förvånar mig inte om det blir dyrare (trodde det skulle vara värre faktiskt).
Sen att jag verkligen inte tycker om tandläkare gör ju inte saken bättre.

Men det har ju hänt en hel del massa bra och roliga saker oxå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0