Första steget!

Hemma hos oss på en potta. Elli i fullt sjå att piffa sig lite inför dagen.

Idag kom det!!!
Elli tog 1 helt steg. Helt utan kontroll men ändå ett steg.
M & jag satt på golvet och pushade och tillslut så...
Men sen var hon för busig så några fler blev det inte.

Efter den stora framgången packade vi in oss i bilen och styrde kosan mot Barkaby.
Tanken var att vi skulle köpa lite inredningssaker för att få det lite mysigare här hemma.
Vi kom hem med ett hål i plånboken, en stor härlig kudde och påslakanset till Elli från Himla.
Det var inredningsprylarna...
Vi kom oxå hem med:
Pumapjucks till donnan.
2 toppar, ett par leggings & en bolero från Mexx - oxå till lillskruttan.
En J.Lindeberg-tröja till M.
Och från Peak-butiken fick M med sig en vit piké och jag fick med mig en topp och ett par träningsbrallor.
Känns som träningsbrallorna var det bästa köpet idag - till sommaren kommer jag se ut som en riktig fitness-brutta. Eller inte... Men i höst, då kanske, förhoppningsvis dom kommer till användning. När jag ska lämna Elli på dagis ;)

Nej, dagens bästa köp var kudden från Himla! Klart bilder kommer - en annan dag. Nu så är bilderna på plats.

Vi var även inom Mio och bytte hyllan Elli fått från kusin Nomi med familj. Nu står det en limegrön här hemma och väntar på att "handyman" ska hitta hit.


Kläder & skor till Elli (tightsen är redan trasiga). Och så den stora lila kudden!!!
(klicka för större bilder)


Mammans shopping på Peak, inkl 18 veckors-bebis
(klicka för större bilder)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0