Eget rum

Nyvaken tjej, så här glad är hon i princip alltid :D

Så, nu har Elli flyttat in i sitt egna rum. Usch, det känns lite vemodigt.

Nu är vi i alla fall hemkomna från kalas hos kusinen. God fika och sen korv med bröd men uj uj uj vad mycket mygg.
Har även svängt förbi M´s syster och lånat Wii Fit. Får se om det är något att ha :)
Hann även förbi IKEA och köpte lite förvaringsgrejer till E´s rum och köket. Å lite hundbajspåsar...

Nu ska jag plocka lite sen blir det kanske en omgång på balansbrädan. Om jag får, för just nu spelar M GTA på X-boxen...

Lite pics från när Elli vaknat från sin korta förmiddagstupplur. Nu är som sagt spjälsängen flyttad.

   
Godbit ♥

Kommentarer
Postat av: fredrik k blom

vilken glad liten prick hon är!

2009-08-02 @ 23:16:23
Postat av: Anna

Galet lik dig Jossan! SÖT <3

Ganska lik David också tror jag!

2009-08-03 @ 11:28:52
URL: http://barnshoppingbloggen.blogg.se/
Postat av: Jossan

Tydligen jättelik M när han var liten...

Hey, vad vet jag ;)

Mamma ser inte mycket mig i Elli men en bekant till henne tycker oxå att det är lite David i henne. Bara hon inte blir riktigt så lång som han, passar inte riktigt in på en tjej :D

2009-08-03 @ 23:53:57
URL: http://smaochstoraaventyr.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja kanske hon är lik Micke som liten, hihi har ju inte sett honom mini ;-)

Svårt det där, alla säger alltid olika!

2009-08-05 @ 22:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0