Krassligt

Dags att komma i form.

Uff, stackars liten är förkyld. Snoret rinner och nysningarna avlöser varandra, ingen feber men lite småhostig. Härligt att hon är ganska glad ändå.

Dagen har sprungit ifrån oss. Jag har i alla fall bokat flyg så på fredag drar brudarna till Öland och stannar 1 vecka!
Är lite nervös faktiskt. Ska ta mig med all packning på tåget till Arlanda eftersom M jobbar, checka in vagn mm och sen flyga. Jag som inte gillar att flyga.... MEN det ska nog gå bra.
Uno har varit hemma med oss idag så det blev en promenad och när Elli fått palsternacka så gick vi ut och satte oss på gården. Och vips så var M hemma!

Nu sover Elli och vi har precis ätit. Ryggbiff med sallad. Eller tja, M åt pompadoo istället för sallad.

Vi har lånat familjen Svenssons Wii med Wii Fit, ska testa om det är något vi skulle använda. Kul men oj oj oj vad otränad jag är. Och balanssinnet ska vi inte tala om, aj aj aj.
M överraskade mig med spelet "Active" så vi ska testa det oxå. Gillar vi det inte så får vi väl sälja det, som han sa.

Så nu ska bara maten få sjunka undan och sen ska kroppen få sig en genomkörare. Innan dess hinner jag nog fixa disken och slå ingång en maskin tvätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0