Mot Öland - igen!

Elli och Ellifanten

Idag tar vi flyget till Kalmar och sen över till Öland för en veckas mys med moffa & mommo.
Allt är packat, shit vad saker som ska med men jag trodde det skulle vara mer.
Svårast är att packa till Elli, inte för mycket, inte för lite... Fast en del köper vi på plats. Släpar ju inte med mig blöjor mm i onödan.

Veckan har bara flugit förbi.
I tisdags var vi på Grönan med familjen W. Kanonväder och supermysigt. Elli var vaken hela kvällen, var väl lite väl hög ljudnivå för att hon skulle sova.


Uno väntar på att få
massakera jättebollen
jag vann på Grönan.


I onsdags var jag upp till jobbet och hälsade på sen följde Eva med på en promenad i solen.
Shoppade pyjamasar till Elli och en härlig "balongbody" från How to kiss a frog.

I går åkte vi till familjen S i Upplands Väsby för grillning med mina Smålandsvänner med familjer.
Det är verkligen ett superhärligt gäng ♥ (det saknades en familj).
Tänk att vi fortfarande håller kontakten och ses då och då.
Så himla lyckad kväll, en av dom bästa i sommar!

Fullt ös på filten i Upplands Väsby

Som sagt, om ett par timmar bär det av mot Öland så nu blir det bloggtorka ett tag framöver.
Nu ska jag fixa det sista innan Elli vaknar.


All packning.
Inte så farligt mycket va?

Kommentarer
Postat av: Anna

Som du skrev; ännu en tradition, varje sommar it is! ;-) Va snyggt att du fick med mina otroligt bruna ben på ena fotot!!! HAHA!

Ha en mysig vecka på Öland :-)

2009-08-07 @ 23:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0