Lilla Malte

Nu är vi precis hemkomna från T&C. Theo sa godnatt strax efter vi hade kommit och sen kröp vi upp i soffan med fika och nykläckt Malte.

Malte fick en otroligt mysig kudde från My Pillow Pets. Har givetvis en likadan här hemma till Pyret.
Hade inte tänkt stanna så länge eftersom jag ligger lite efter med sömnen men det var så trevligt.
                                                                         
Har haft en riktigt envis halsbränna ikväll och hade tabletterna hemma. Har tagit en nu så vi får hoppas att det lägger sig snart. Nu ska jag försöka sova. Micke snarkar redan här bredvid och Uno ligger och väntar på att jag ska lägga i från mig datorn.
Jag myser med nykomlingen.            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0