Låååång promenad

Idag tog vi, jag, Elli och M, en promenad till Haga Park, M är sugen på kite-surfing. Mormor och jag trodde det låg "andra sidan dungen" från vår camping. Och visst var det så... Bara det att det var en lång dunge och sen en bit till. 1,5 mil blev det fram och tillbaka i värmen. Tur att det blåser här på Öland.

När vi kom tillbaka blev det våfflor med glass och min hemgjorda hallonsylt och givetvis grädde för dom som ville det.

Elli var trött pga värmen så efter att jag fått ligga i solen ett tag så gick M och jag ner å simmade med Uno i havet. Mycket varmare än jag trodde. Så nu har även jag tagit årets första dopp, i havet.

Nu sitter jag här i förtältet, nyduschad med en kopp kaffe och en skål godis. Elli sover och M och Uno gör henne sällskap.

Vi har det löjligt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0