Gaphals

Natten har varit fantastisk! (jämfört med tidigare)

Elli var visserligen snorig och snörvlade men när hon väl somnat så låter det inte så farligt. Hon fick mat vid 22.30 och sen väckte jag henne vid 01.30 för blöjbyte och mer mat och sen vaknade hon vid 6 och låg och tittade. Det funkar för mig!

Kl 10 var vi på återbesök på BB där det var läkarundersökning och koll av hörseln. Elli visade sig från sin bästa sida..... eller inte. Gastade för full hals från det vi kom dit tills vi gick därifrån. Allt var i alla fall bra även om det tog tid att göra hörseltestet eftersom hon vägrade sluta skrika.

Hemma igen så var det matdags och vi la oss alla 3 (jag, Elli och Uno, M har varit på föreläsning i Sthlm fr lunch) i sängen och somnade. Vaknade över 2 timmar senare. Så skönt. Kastade i mig lite lunch och Elli fick lite mat sen gick vi på långpromenad med Uno. Det var jätteskönt ute. 

Elli har varit riktigt gapig idag, vet inte vad det är. Så fort hon är vaken så skriker hon för full hals. Hon är i alla fall inte lika snorig. 

Nu ska vi försöka sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0