Effektiv dag

Cocostoppar med chokladfötter

Idag har jag fått massor gjort!

Förutom att mysa med Elli så har jag:

¤ Ringt till SKK, har fortfarande inte fått intyget på Unos armbågar. Det var skickat förra veckan så om det inte dyker upp    inom de närmsta dagarna får jag ringa igen så jag får ett nytt. Dessvärre var armbågarna 3:or...

¤ Varit till Posten och returnerat ALLT jag beställde från Ellos. Inte alls den kvaliteten på kläderna som jag trodde... =(

¤ Varit å fixat glas till en ram som varit trasig i eeeeevigheter. Det tog 5 minuter från det vi kom till glasmästaren så var det klart och bara 30 pix kostade det.

¤ Handlat ingredienser till torsdagens fika.

¤ Bakat 2 sorters kakor - cocostoppar med chokladfötter och arraksbollar.

¤ Varit och hämtat ut Ellis saker som kom rekordsnabbt. BRA jobbat Hikmet.

¤ Fixat middag.

¤ Gjort hand och fotavtryck på Elli. Var inte det lättaste så det blev inte så bra som jag hade hoppats...

Nu tittar vi på "The Mentalist" och kanske, kanske blir det en liten bulle sen.

Hemrullade arraksbollar

Kommentarer
Postat av: Anna

Shit va duktig du är!!! När börjar kalaset? ;) ;)

Nu är det inte många timmar kvar som du är 30 längre ;) Mohahaha!

Recept på arraksbollarna vill jag ha!

2009-05-20 @ 21:19:39
URL: http://perla08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0