Egentid



Mammas gryn! ♥ dig! 
(Tack Anna m familj & Hanna för den gula bilen, en klar favorit)


Elli vaknade innan förra inlägget var klart. Hon sover jättebra på nätterna nu, nästan hela natten, och lurar lite med oss på morgonen oxå så vi kan inte klaga. Detta medför dock att vilan på förmiddagen blir kortare men det är det värt.
Nu har jag stängt in mig själv i sovrummet för nu känner jag att jag verkligen behöver lite egentid!

Fredag:
Jo då så att... M behövde givetvis åka in och jobba på sin semesterdag! Jag hade verkligen sett fram emot lite egentid. Behövde hitta en klänning att ha på mig på lördagens bröllop och dessutom fixa present. Hade varit skönt att få göra det utan barnvagn men icke sa nicke... Hade, som tur var, kikat lite på nätet och hittat lite alternativ på Kappahl (!!!) så när städpatrullen kom så drog vi ut på stan, jag och en lite sur Elli.

Efter ett par timmar i trängeln (märktes att många var lediga) så kom vi hem med några påsar. I dom fanns det 2 klänningar från Kappahl, den 3:dje som jag ville se på hade dom inte fått in än.
Dessutom så fick Elli en rosa skallra från Brio, en vit top i ekologisk bomull (H&M), en blus (Åhlens), ett bar übersöta pjucks (H&M) och en kruka (SIA).

 
Lite av Ellis shopping


Mammans shopping, en klänning till bröllop och en till vardags.
(den 3:dje får jag titta på nästa vecka om den har kommit in då)
Allt från Kappahl

Eftersom jag inte var stormförtjust i klänningen jag köpte till bröllopet + jag behövde någon kofta eller ngt att ha över så drog vi upp till Gränby när M kom hem. Jag var inte ett dugg sugen men jag hoppades att dom hade den 3:dje klänningen på Kappahl där uppe. Det hade dom inte men jag hittade en "kofta" att ha över klänningen inne på JC av alla ställen. Superskön!

En spagetti carbonara fick avsluta dagen. Jag var helt slut!

Kommentarer
Postat av: Anna

Va fint! Den första klänningen, blå-vit randiga har jag också köpt, superfin är den o fin detalj med bandet. Skorna från H&M har Nora också, tänkte hon skulle ha dom på midsommar om dom passar då :-)

Kul att hon gillar bilen! =)

2009-05-24 @ 17:37:46
URL: http://perla08.blogg.se/
Postat av: Jossan

Lite lika samma smak du å jag ;)

2009-05-24 @ 20:29:00
URL: http://smaochstoraaventyr.blogg.se/
Postat av: FRIDAAÖAAÄAÖAA

mnen gud så söt :')

2009-05-25 @ 12:28:44
URL: http://fridaosv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0