4:a!

Elli sover i pappas famn. Uno vill oxå vara med å mysa

Nej, det är ingen bulle på jäsning. Det är antalet rum vi har i lägenheten. Nyss var det i princip 2 men nu har vi snart 4 igen!
Igår var snickaren här och återställde det mesta så nu har vi flyttat ut från vardagsrummet och in i sovrummet. Det ska komma en målare och återställa en väggsnutt men det gick bra att göra efter vi flyttat in. Så nu ska kläderna flyttas ut från det sk gästrummet (tänkte passa på att rensa lite).

På schemat idag står gardinupphängning, dammsugning, långpromenad med hund, babysim, storhandling och matlagning = nästan BARA roliga saker.....
Jag är dessutom jätteseg och har ont i huvudet och lite i halsen. Och kaffet är slut. MEN va tusan, det kunde varit värre.

Så nu ska jag kasta i mig lite lunch och ta tag i dagen. Just nu sover Elli och Uno så då gäller det att passa på.

Glad brutta på Fyrishov i torsdags. Här ska det badas!


(GI tyckte att den varit lite snål med siffrorna på vågen så i måndags tog vi ett kliv ner. Tror det var glassen jag fuskade med i fredags som behövdes för att få lite fart på siffrorna. I snitt -0,5 i veckan och det är ju egentligen lagom takt).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0