Åland


♥Mys i vagnen

Vilken helg vi haft!
M & T tog ledigt på fredagen så kl 10 var vi på färjan.
Tydligen var det handbollsturnering samtidigt så det var fullt med ungdomar (mest tjejer) som röjde.

När vi kom fram till stugorna så visade det sig att T & C hade varit där förut, för 4 år sen.

Vi fick en stuga med havsutsikt, 2 sovrum och öppen spis. Helt perfekt!
Så nu har vi njutit av en helg med god mat, god dryck, mestadels glada barn, fiske, bastu, bad, härliga promenader, ljuvligt väder men framför allt mycket trevligt sällskap.

Uno har sprungit lös hela helgen och bara njutit (förutom natten till söndagen då han kräktes upp oxfilén...)
Vi plockade dessutom Ellis första fästing som satt sig på halsen. En liiiiten rackare.

Här kommer helgen i bilder.

The Stuga with a view          Uno in da sand                Majskroksfrossa


Pyjamasligan


När vi skulle lägga oss på lördagkvällen så var Theo försvunnen. Tillslut hittade vi honom sovandes...

...under Maltes säng


Busfrö in action

 

De 3 stora grabbarna fiskar - LIVSKVALITET!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Underbara bilder o vilken härlig helg ni verkar ha haft =)



Vill oxå tipsa om 4st pågående tävlingar hos mig, alla i samarbete med finfina barnbutiker o med finfina priser! Kika gärna in (tävlingarna finns till höger på min sida, bara att klicka på bilderna för att komma direkt till dem) o ha en fortsatt bra dag =)

2009-09-08 @ 17:36:46
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Camilla

Jag vill tillbaka!!!!!

Måste åka nästa år igen!

Pussåkram!

2009-09-08 @ 21:30:30
Postat av: Re:Camilla

Klart vi ska! Jag har kollat upp och det går att prel.boka. Bara vi bestämmer när och hur länge så bokar vi tycker jag!

2009-09-09 @ 09:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0