Ännu en äkta Jansson

♥ Storasyster Elli ♥

Nu är ultraljudet avklart och datumet "bekräftat".
Den 16 augusti, på kusin Nomis födelsedag, är det tänkt att Elli ska bli storasyster!

Vi var på plats i tid och satte oss och väntade, och väntade och väntade. Tillslut gick jag till en sköterska och frågade om vi tagit fel tid. Både M & jag hade skrivit upp kl 10 men i deras system stod det 10.30...

Tillslut fick vi komma in. Liiite nervöst eftersom det var lite stök med Ellis ultraljud.
Och i magen ligger en (1 st) äkta Jansson = helt osammarbetsvillig.
Ihopkurad till en liten boll med fötterna framför ansiktet så tillslut fick vi försöka buffa så h♥n ändrade ställning.
Och det gjorde h♥n, till knästående med huvudet inborrat i min ryggrad...
Men barnmorskan kunde i alla fall se att ALLT såg bra ut!
Och denna gången hade vi tänkt ta reda på könet, det gjorde vi inte med Elli.
Både M & jag var såå nyfikna men miniJansson knep ihop med benen och vägrade blotta sig.

Så just nu är det en "det" i magen.
Vi får se om vi åker in till Sthlm och tar reda på vad det är som gömmer sig.
Jag röstar för och M emot.


Bild från första ultraljudet (vi har gjort ett för en månad sedan) för idag ville h♥n inte bli fotograferad. (Hade väl en "bad hair day").

Kommentarer
Postat av: Anna S

SÅ himla roligt är det <3 Stort grattis igen!!! Mysigt med ul och skönt att allt såg bra ut.

2010-03-12 @ 21:48:01
Postat av: Anna S

Förresten, tack för att du tävlade, vilken omtanke! Synd att vi inte hade någon tur bara ;-)

2010-03-12 @ 21:49:50
Postat av: Mikaela Jonasson

Det är därför du har på baby astrology antar jag. Funderade för ett tag sen varför den stod o tickade ;)



GRATTIS!!!

2010-03-14 @ 02:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0