En dag på stan

Elli sov gott i natt, från kl 21 till 01.30, lite mat i 5 minuter och sen sov hon till 5.30, och sen till kl 8!
Vi åt frukost och gjorde oss i ordning och sen åkte vi in till stan för lite shopping. Var på jakt efter en jacka till Elli men det var hopplöst. Finns i princip inte att få tag på vårjacka i stl 62 till små tjejer. De flesta affärer har inte ens fått in och de som har fått in har slut sedan länge. Hade så gärna velat ha en jacka från Lindex men det verkar som mission impossible...

En hel del påsar blev det i alla fall. M köpte 1 t-shirt, en skarf och ett linne på MQ och sen köpte jag en supersnygg t-shirt till honom från G-star Raw på Olssons.

Jag fick med mig ett par flaskor med hårspray som jag får dela med M.
En väggklocka hittade vi oxå.

Elli drog vinstlotten idag


2 skjortor till sommaren och en tunn jacka från H&M


Body Fixoni från Skattkammaren
Body Fixoni från Skattkammaren


Adidaströja (lite stor nu men i sommar kanske...)

Vi åt hamburgerbrunch på Kafé de luxe där Fredde jobbar som kock. Hela familjen var med, bara Isabel saknades, hon var i Malmö. Hamburgerbuffén var hur god som helst, hemmagjorda hamburgare, hembakt bröd och en massa annat gott. När vi ätit klart åkte mormor till jobbet.


Kafé de luxe uteservering


Fredde njuter innan arbetspasset

Efter shoppingen åkte vi upp till David och Malins lägenhet som var toppenfin, bra planlösning och fräsch. Där bjöds det på glass och jordgubbar.

När vi kom hem till Åryd så gick M ut och la sig och läste bok i solen. Det var lite för kallt för mig.



Ikväll har vi ätit räksmörgås och sen har jag och Elli badat badkar. MYS!



Nu är klockan alldeles för mycket. Elli ligger brevid och är lite väl pigg, skrattar och jollrar så nu ska jag försöka få henne att somna.



Kommentarer
Postat av: ✿ Anna ✿

Hamburgerbuffé lät urgott! Vart ligger Café de lux? :) Fin shopping!!!

2009-04-19 @ 22:29:15
URL: http://perla08.blogg.se/
Postat av: Jossan

Sandgärdsgatan

Dom har en tapasbuffé som jag gärna skulle sätta klorna i oxå...

2009-04-20 @ 12:49:38
URL: http://smaochstoraaventyr.blogg.se/
Postat av: ✿ Anna ✿

Mmmmmmums!!! Måste besökas i sommar =)

2009-04-22 @ 12:59:05
URL: http://perla08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0