Surpotta

Jag vill INTE åka vagn

Usch, idag är Elli en riktig surpotta... Inget duger och hon sover inte alls bra. Tur att jag har fått en sån bra bok av Lizette om bebisars olika utvecklingsfaser, Växa och upptäcka världen, så jag vet vad det beror på. Bara att gilla läget...

Har ringt Svenska Kennelklubben ang svar på Unos röntgenbilder men dom hade stängt för dagen. Annars har dagen gått ut på att försöka ha en så nöjd dotter och hund som möjligt vilket idag verkar vara mission impossible....

M kom hem!

Jag vill INTE leka

Kommentarer
Postat av: ✿ Anna ✿

Finns det en kategori barn på Blocket? Ska vi sälja "två för en"? HAHAHAHA! Nora är gnällig = utvecklingsfas! Den boken är toppen. När jag läste den när Emilia var bebis så fick jag liksom en aha-upplevelse, allt blev bara så självklart!

2009-04-21 @ 19:56:23
URL: http://perla08.blogg.se/
Postat av: Jossan

2 för 1 låter toppen! Sen drar vi på SPA eller nåt...

2009-04-21 @ 21:57:04
URL: http://smaochstoraaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0