Härligt vårväder ute

Trött mamma med huvudvärk och rastlös hund ute i vårvädret

M blev kvar i London, blev bjuden på fotboll - Everton-Chelsea - och det ska man inte tacka nej till!

Elli var lugn igår, tack å lov, men i natt har hon varit snuttig och ätit oftare än vad hon brukar.

Dagen idag har varit ganska lugn. Jag har haft en helvetes huvudvärk eftersom jag var vaken så mycket i natt. Den har jag försökt bota med massor av choklad - bra va? Har jag otur får Elli ont i magen av det = skrik = mer huvudvärk.... Ond cirkel...

Det har i alla fall varit kanonväder så vi har varit ute en del i solen. Sen mötte vi M på stationen.

Nu har jag precis tvättat av mig en spya, känns lite meningslöst att tvätta håret nu för tiden =)

Vi hade tänkt käka på en uteservering ikväll men det blev lite sent och vi vill inte sitta ute å frysa så det blir det M önskar (jag stretade i mot in i det längsta) - Pizza från Alexander som jag ska gå och hämta nu.


Magnolian (??) blommar för fullt

Kommentarer
Postat av: emelie

Stackare! Verkar inte kul med en massa huvudvärk. Jag hade det ganska mkt under graviditeten, men sällan nu. Förstår precis vad du menar med att det känns meningslöst att duscha. Man känner sig som bäst halvfräsch nu förtiden!! Men det är ju konstigt, allt är ju värt det med hästlängder! Inget annat finns ju när man tittar på det lilla livet....! Ha det gott. Kram E

2009-04-25 @ 11:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0