Jo då så att...

Hoppsan hejsan, inte konstigt jag var lite yr....

Vetekudden funkade inte.
Jag och pumpen tog en dusch och trots romatiken och massage så blev det ingen utdelning.
Väckte stackars Elli som fick slurpa i sig lite men hon var inte hungrig (stackarn).
Hårtorken i ca 1 timme i kombo med massage gav inte mer än ett par droppar.
Sen var jag yr och mådde illa, gick och la mig på soffan.
Elli vaknade en stund senare och fick äta, det släppte lite då.
Kände mig inte på topp och smackadäääääm: 39 graders feber (borde nästan vara personbästa, eller vad säger du mamma)
Nu har jag tid på gynakuten 11.30, efter att ha pratat både med distriktsköterskemottagningen och amningsmottagningen.
Kanske antibiotika.

Jag säger - ge mig vad som helst som gör det bättre annars amputerar vi!

Kommentarer
Postat av: ✿ Anna ✿

Men ojoj! Fy det låter inge vidare... mjölkstockning?

Numera finns det ersättning i tetra o är nästan lika smidigt som att amma ;) Jag hade inte gjort mkt mer för att få det att funka och ändå hade jag det lindrigare utan stockningar o grejs... de klarar sig ändå...

Stor kram o hoppas det går bra hos doktorn!

2009-04-30 @ 12:01:40
URL: http://perla08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0