Kalaslördag

I går kväll mös vi hemma i soffan med lite småplock = ostar, skinkor, marinerad scampi och kex. Alkoholfri cider till det men det hade inte varit fel med ett glas vin... Till det serverades innebandy i världsklass - Storvreta mot AIK där AIK tyvärr vann efter straffar.

Vi somnade tidigt allihopa. Elli väckte mig strax innan midnatt för mat så det var bara att sätta sig upp. 01.45 vaknar jag till och upptäcker att jag halvsitter och sover och i knät ligger Elli och sover, vi har somnat båda två under amningen. Läskigt! Försökte flytta på henne men då vaknade hon så M fick ta över så jag fick sova lite till. Gick så där för jisses vad hon skrek. Tålmodiga M gav flaska men det räckte inte så runt 3.30 fick jag hoppa in och fylla på i lilla magen. Låg ner och gav mat och vaknade strax innan 7 i morse av att Uno ville ha uppmärksamhet. Vi hade somnat under amningen - igen, men nu låg vi ner i alla fall. Somnade om och vaknade runt 8. Skönt att få sova lite...

På morgonen har M och Elli haft musikstund. Hon har suttit i M´s knä och bara njutit och tittat. Mysigt! Idag ska vi till farfar och Inger. Inger fyller 65 idag - HURRA, så vi ska dit och äta lunch och fika. Just nu har Elli somnat i vagnen och vi håller på att göra oss i ordning. Solen lyser från klarblå himmel, kan inte bli mycket bättre!!!

(Har inte fått svar på hur det gick på röntgen, dom ska ringa i nästa vecka men vi hade en riktigt seg hund igår kväll...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0