Redan fredag!

Jisses vad veckan gått fort! Vår dator är fortfarande hos doktorn men nu har jag M´s jobbdator medan han är hos veterinären med Uno och röntgar framlederna. Elli somnade gott i går kväll och när hon ätit vid midnatt så la jag henne ner och rusade ut i köket för att värma på extra mjölk (hon får det på kvällarna) men när jag tittade in i sovrummet så sov hon!!! Vågade knappt tro det var sant! Men man ska inte ropa hej. Efter maten vid 3 så ville hon inte somna och det sköts raketer i blöjan så jag gick upp för att byta. Vad gör ungen då, jo ligger och garvar hur pigg som helst på skötbordet.... Så sedan kl 3 i natt så har jag nog sovit knappt 1 timme totalt. Vi har varit ute på vår motionsrunda i alla fall så Elli fick somna en stund. Under tiden hade jag sötpotatis i ugnen - gott med bara lite smör och salt. Men M ringde när han var på väg hem och tänkte stanna på Martinas och köpa hem lunch så det blev vegetarisk lasagne till mig. Lite sötpotatis slank det ner ändå. Nu ska jag kleta på lite maskara innan Elli vaknar och vill ha mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0