Slarvat runt på stan...

Ooops, blev lite mer shopping än vad som var tänkt. Och allt som var utöver det som var tänkt var till Elli (men nästan allt var på rea så då sparar man pengar, så det så!!!).

En liten påse smått å gott på apoteket, amningslinnen på H&M, en vanlig vit topp och hårspännen till mig och en klänning till Elli.

  

Sen till Duka där det blev en liten 500 ml Margarethaskål (köpte en 2 l och en 3 l häromdagen). Den lilla säger vi är till Elli...


Och en sväng till Åhléns för att leta efter vantar till Elli eftersom vi slarvat bort en av hennes och det är ju fortfarande lite kallt ibland (dom hade nämligen inga varken på H&M eller Kappahl, orkade inte gå in på Lindex).
Där hittade jag lite på rean oxå, en grå topp och en body i lite större storlek.



Var även och bytte batteri i den ena av mina gamla David & Goliath-klockor som jag inte använt på år och dar. Nu när jag är mammaledig passar den perfekt (matchar inte kostymen så bra...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0