Sniiiikers

Pjucks inköpta på Stadium

Igår tog vi det ganska lugnt. Jag skulle ha röjt ur garderober men hade en envis huvudvärk som inte ville ge med sig.

På eftermiddagen tog Elli och jag en sväng på stan för att göra av med lite kosing jag fått i bonus. Kläder är jag inte så sugen på att shoppa just nu med ganska många kilon kvar så det blev ett par sneakers. Hade ställt in mig på ett par vita Converse men hittade ett par andra som jag gillade mycket mer. Har lite svårt att hitta pjucks till mina babyfeet så jag var så glad att jag hittade ett par som passade.

När vi kom hem var jag så seg. Vi kastade oss i soffan och då ville Elli äta. Och människan är ju lat av naturen så jag orkade faktiskt inte hämta amningsnapp och tänkte att nu ska jag banne mig testa utan - och det gick hur bra som helst!

När M kom hem gick vi och hämtade mat (meze piato) på Tzatziki men det var inte alls så gott som vi hade för oss. Sen turades vi om att underhålla en jättegrinig Elli och spela lite Guitar Hero - jo rå, jag var bäst ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0